Проблем великих рачуна за струју који су стигли потрошачима у Новом Саду и због којих су се протеклих дана стварале гужве пред пословницама, ефикасно се решава, каже у разговору за "Политику" министарка рударства и енергетике Дубравка Ђедовић Хандановић и наглашава да су ЕПС и ЕДС добиле налог да уложе екстра напор и контролу како би се овакве ситуације у будућности предупредиле.
"Најважније је да грађани неће бити оштећени и да ће рачуни за електричну енергију свима који су уложили оправдану рекламацију бити кориговани. Од укупног броја издатих рачуна рекламације су уложене на 0,4 одсто", истакла је Ђедовић Хандановић.
Она је додала да је циљ да грешака не буде уопште и да се зато улаже у модернизацију опреме и процеса.
"У претходних 12 месеци реализовано је 170 милиона евра инвестиција, што се никад раније није догодило. Што се тиче ове изоловане ситуације у Новом Саду, наложили смо ЕДС и ЕПС да предузму мере, што су они спровели у једном дану. Циљ је да се грађанима олакша процес улагања рекламација", рекла је министарка.
Троструко су увећани капацитети на шалтерима где се улажу рекламације, продужено је радно време шалтера, а рекламације грађани могу да уложе и онлајн преко платформе ЕПС-а "Увид у рачун", навела је Ђедовић Хандановић.