Економија

Модни гигант "Х&М" за слабу продају криви лоше време

Насупрот томе, власник "Заре" пријавио раст прихода од 15 одсто за три месеца
Модни гигант "Х&М" за слабу продају криви лоше времеGetty © Hollie Adams / Stringer

Компанија "Хенес енд Мориц" (Х&М) окривила је лоше време за пад прихода у другом кварталу. Шведски трговац на мало и даље заостаје за конкурентом "Заром" у популарности међу купцима брзе моде.

Неповољни временски услови, укључујући хладан март, утицали су на продају, саопштила је компанија, додајући да је јун добро почео. Приход од 57,62 милијарде круна (5,4 милијарде долара) у три месеца до маја био је мањи од процена аналитичара.

Слаба продаја прети да погорша ситуацију са нагомиланим залихама која мучи малопродају више од шест година, и доводи у сумњу способност извршне директорке Хелене Хелмерсон да удвостручи продају до 2030. године, пише "Блумберг".

Власник "Заре", компанија "Индитекс", пријавила је раст прихода од 15 одсто за три месеца до априла, и сличне прогнозе има и за овај квартал.

image