Матео Салвини: Забрана бензинаца и дизелаша је поклон Кини

Актуелни италијански министар за инфраструктуру и мобилност заклео се да ће "учинити све да заустави ово лудило"

Ударна песница популиста и италијански министар за инфраструктуру и мобилност Матео Салвини сматра да је одлука Европске уније да до 2035.године са улица "протера" аутомобиле на бензин и дизел представља"поклон Кини", преноси "Брејтбарт".

Забрана продаје аутомобила са моторима са унутрашњим сагоревањем, како каже Салвини, у великој мери ће угрозити домаћу европску индустрију у корист страних сила које су мање опседнуте зеленилом.

"Затворене фабрике и продавнице у Италији и Европи, радници и занатлије без посла и плата, као и доживотна зависност од Кине", написао је Салвини на друштвеним мрежама.

Салвини који је и заменик премијерке, потом се заклео да ће се његова странка "Лига" борити против законодавства на европском нивоу, као и да ће он "учинити све да заустави ово лудило."

Он, међутим, није једини политичар који критикује забрану продаје аутомобила са моторима са унутрашњим сагоревањем.

Иступили су и други како би осудили "зелени" потез због штете коју ће нанети економији ЕУ.

Међу најгласнијима је и чланица Европског парламента из "Алтернативе за Немачку" Силвија Лимер, која је истакла да ће ова одлука додатно деиндустријализовати Европу.

Она сматра да је главна мотивација за забрану била да се бриселским великашима дозволи да добро изгледају пред својим зеленим фанатичким истомишљеницима у иностранству .

"Споразум о забрани савремене технологије сагоревања од 2035. не само да ће нанети озбиљну штету немачкој аутомобилској индустрији и Немачкој као земљи и уништити стотине хиљада радних места, већ ће такође довести и до тога да изгубимо корак са аутомобилском индустријом широм ЕУ,  јер остатак планете није погођен овим зеленим вирусом", рекла је Лимер.

Она је резултате у климатској политици назвала декларисаним циљем "социјалистичких погребника економије" и додала да остатак света треба да буде срећан што се ЕУ одриче свог удела у производњи аутомобила са моторима са унутрашњим сагоревањем.