Продаја компаније "Eрмес" (Hermes) је скочила јер је произвођач увидео да је потражња за њиховим луксузним ташнама "биркин" константна пре свега у Сједињеним Државама и у Кини.
Приходи су порасли за 28 одсто у другом кварталу, саопштили су из "Eрмес интернешенела", а пренео је "Блумберг". Прогнозиран је скок од 24 одсто.
На северноамеричком континенту забележен је пораст од 21 одсто у истом периоду, скоро дупло више него што су аналитичари предвиђали. Истовремено, компанијини ривали ЛВМХ (Моет Хенеси Луј Витон) и "Ричмонт" пријавили су пад потражње у САД након изузетне двогодишње потражње за луксузном робом.
У Кини и околном региону потражња је порасла за више од трећине.
Аналитичари сматрају да "Eрмес" представља категорију за себе када је у питању моћ цена, јер потражња за ташнама те компаније континуирано превазилази њен капацитет да их произведе. То значи да многе њене ташне постају још вредније у препродаји и на аукцијама.
Творац чувене "кели" ташне планира да отвори нову фабрику за производњу кожне галантерије у Француској како би одржао раст од око седам одсто за своје артикле.
Такође, акције "Eрмеса" су надмашиле своје ривале из сектора производње луксузне робе – ове године су скочиле за око трећину. Компанија је објавила да је њена тржишна капитализација прешла 200 милијарди евра раније ове године.
И периодични оперативни приходи су порасли више но што се предвиђало - на 2,95 милијарди евра, уместо 2,8 милијарди, у првој половини године.