"Eрмес" бележи скок продаје: Потражња за чувеном биркинком не посустаје

Компанија представља категорију за себе када је у питању моћ цена, јер потражња за њеним ташнама континуирано превазилази њен капацитет да их произведе

Продаја компаније "Eрмес" (Hermes) је скочила јер је произвођач увидео да је потражња за њиховим луксузним ташнама "биркин" константна пре свега у Сједињеним Државама и у Кини.

Приходи су порасли за 28 одсто у другом кварталу, саопштили су из "Eрмес интернешенела", а пренео је "Блумберг". Прогнозиран је скок од 24 одсто.

На северноамеричком континенту забележен је пораст од 21 одсто у истом периоду, скоро дупло више него што су аналитичари предвиђали. Истовремено, компанијини ривали ЛВМХ (Моет Хенеси Луј Витон) и "Ричмонт" пријавили су пад потражње у САД након изузетне двогодишње потражње за луксузном робом.

У Кини и околном региону потражња је порасла за више од трећине.

Аналитичари сматрају да "Eрмес" представља категорију за себе када је у питању моћ цена, јер потражња за ташнама те компаније континуирано превазилази њен капацитет да их произведе. То значи да многе њене ташне постају још вредније у препродаји и на аукцијама.

Творац чувене "кели" ташне планира да отвори нову фабрику за производњу кожне галантерије у Француској како би одржао раст од око седам одсто за своје артикле.

Такође, акције "Eрмеса" су надмашиле своје ривале из сектора производње луксузне робе – ове године су скочиле за око трећину. Компанија је објавила да је њена тржишна капитализација прешла 200 милијарди евра раније ове године.

И периодични оперативни приходи су порасли више но што се предвиђало - на 2,95 милијарди евра, уместо 2,8 милијарди, у првој половини године.