Економија

Српске фирме међу 1.700 излагача на сајму робних марки у Чикагу

Очекујемо интензивне састанке са дистрибутерима, трговцима на мало и велико, продавцима специјализоване робе, представницима онлајн трговине, увозницима, консултантима, стручњацима за паковање и дизајн из Северне Америке, али и са других тржишта, истиче Зорана Делић из Привредне коморе Србије
Српске фирме међу 1.700 излагача на сајму робних марки у Чикагу© TANJUG/ PKS/ Zorana Delić

У Чикагу је почео Међународни сајам робних марки ПЛМА, а међу више од 1.700 излагача из скоро 60 земаља, своје производе и извозну понуду, у организацији Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), промовише 19 компанија из Србије.

"Чикаго ПЛМА представља највећи догађај за брендове продавница у Северној Америци и одлична је прилика да се наше фирме на једном месту повежу са водећим купцима на тржишту Америке. Током ове манифестације очекујемо интензивне састанке са дистрибутерима, трговцима на мало и велико, продавцима специјализоване робе, представницима онлајн трговине, увозницима, консултантима, стручњацима за паковање и дизајн из Северне Америке, али и са других тржишта", истиче Зорана Делић из Привредне коморе Србије.

На ПЛМА се до 14. новембра представља 19 компанија из Србије: "Сирогојно Компани", "Станић" Ариље, "Пацком Интернешенел" Београд, "ПИК Бечеј", "Лаки" Ариље, "Мастер Фрутс" Београд, "ИТН Груп" Београд, "Агранела" Ваљево, "Будимка" Пожега, "КолдПресок" Београд, "Јумис" Ниш, "Флора" Ивањица, "ГМП Јарменовци", "ЦГ Фудс Јуроп" Рума, "Рубин" Крушевац, "Умпром" Стара Пазова, "Албу" Нови Сад, "Беорол Прима" Београд и "Севан Стил" Београд.

Широка понуда српских прехрамбених производа од смрзнутог воћа и поврћа, џемова, воћних намаза и сокова, преко ајвара, традиционалне зимнице и врхунског вина до производа кућне хемије, препарата и фарби за косу, као и пластичне амбалаже различите примене привукла је, већ првог дана сајма, велики број посетилаца, пословних партнера, као и представника трговинских ланаца, саопштено је из ПКС .

Овогодишњи сајам одржава се под слоганом "Феномен брендова продавнице" (The Store Brands Phenomenon), а на манифестацији се представља преко 30 националних павиљона међу којима је и Србија.

Очекује се око 5.000 професионалних посетилаца.

Удружење приватних произвођача робних марки (ПЛМА) је непрофитна организација основана 1979. за промоцију брендова продавница.

То је једина трговинска група те врсте која представља 4.000 компанија чланица у више од 75 земаља.

Организују два сајма годишње ПЛМА у Чикагу и Амстердаму.

image