Београдска филхармонија наступа са славним виолинистом Сергејом Криловим, под палицом Феликса Милденбергера, сутра увече у Коларцу, саопштили су из филхармоније.
На програму је раскошна репертоарска комбинација коју чине дела Бркљачића, Паганинија, Сен Санса и Малера.
Позната је легенда о композитору и виолинском виртуозу Николу Паганинију, чији су савременици сматрали да толико добро свира да мора да има склопљен пакт са ђаволом.
"Ђавољи виолиниста" нашег доба свакако је нестварни Сергеј Крилов, који је својим невероватним интерпретацијама обележио протекле сезоне оркестра Београдске филхармоније.
Задивљујућа музикалност и страствена тонска лепота само су неке од особина које су осигурале Сергеју Крилову место међу најпознатијим виолинистима на свету, а филхармонијска публика ће поново имати прилику да се сусретне са његовом спектакуларном виртуозношћу у извођењу Паганинијевог Концерта за виолину.
"Ђаволска посла" се настављају у Сен-Сансовом "Плесу мртвих" након којег следи једна од најлепших композиција свих времена, Малеров "Последњи испраћај", у интерпретацији младе диригентске звезде Феликса Милденбергера, који своју каријеру гради уз најпознатије диригенте света као што су Сер Сајмон Ретл, Ђанандреа Носеда, Паво Јарви и многе друге.
"Откуцајима давно заборављеног сата" Ивана Бркљачића започиње филхармонијско вече као наставак узбудљивог низа концерата на којима у својој стогодишњој сезони оркестар представља композиције које је Београдска филхармонија поручивала од српских композитора или их је често изводила.
Тако је настало дело које је оркестар премијерно извео 2006. године од тада младог Бркљачића, који је музичким откуцајима желео да представи успомену на драге претке, захваљујући чијој снази и дејству је поглед у будућност лакши и узбудљивији.
"Када се из прошлости црпи потенцијал за будућност, свест о квалитету садашњег тренутка дуже траје. Откуцаји такође указују на неминовност различитих пулсација у животима људи. Кроз стабилне, променљиве, тензионе, разигране и безазлене пулсације, изграђена је форма Откуцаја у пет великих целина са епилогом", рекао је Бркљачић, продекан и редовни професор ФМУ у Београду, чије су композиције извођене широм Европе, у САД-у, Канади, Бразилу, Аргентини, Аустралији, Хонг Конгу, Јапану.