На основу Закона о реституцији, зграда Музеја аутомобила у Улици Мајке Јевросиме враћена је власницима, тако да су аутомобили, документација и остали артефакти популарне Модерне гараже, укључујући и колекцију возила некадашњег министра културе Братислава Петковића исељени из тог простора.
"Комплетна збирка музеја биће расута широм Београда, по приватним гаражама и осталим смештајним просторима. Највећи проблем у процесу исељења представља богата документација музеја јер немамо идеју где да је сместимо", рекао је за Танјуг директор тог музеја Богдан Петковић, те додао да је послао допис Градском секретаријату за културу с надом да ће се наћи решење, али да повратне реакције, нажалост, није било.
Огласила се пак Мрежа за реституцију у Србији и истакла на одредбе Закона о реституцији којима је предвиђено да право прече куповине имовине која је враћена у реституцији имају Република Србија и јединица локалне самоуправе, што је у конкретном случају Град Београд.
Из Мреже су и истакли да су неадекватни простори присилно претворени у музеје наслеђе тоталитарног режима које је требало одавно исправити и као добар пример навели коначно пресељење Музеја Николе Тесле.
"Годинама уназад град Београд нити темељно пописује нити води рачуна о имовини која му је поклоњена од стране Републике Србије, никакви материјални изговори нису основани да се ова пресељења или пак останак Музеја аутомобила у простору могу реализовати", наводи се у саопштењу Мреже за реституцију у Србији.
Иначе, зграда коју користи Музеј аутомобила изграђена је 1929. као прва јавна гаража, Централна гаража, у граду, по плановима руског архитекте Валерија Сташевског. Од 1994. године проглашена je спомеником културе под називом Модерна гаража.
Најстарији аутомобил у колекцији музеја је "марот-гардон", Француска, из 1897. године, возило на три точка, дрвене каросерије (јасен), са седиштем за две особе. Колекција обухвата оригиналне и рестаурисане аутомобиле међу којима се истичу: "форд" из 1902, "ланчија ламда" из 1925, "ситроен Б10" из 1926, "бјуик 28-58 опера купе" из 1928, "шкода р6" из 1929, аеро 10 из 1929, "алвис" из 1930, "БМW 327/328" из 1938, "ровер 14"…
Музеј поседује пратећу опрему: точкове, трубе, фењере, радио-апарате, алате, возачке дозволе, постере, трговачке рекламе, регистарске таблице, прве саобраћајне прописе и законе.
У Музеју се налазе и збирка фотографија, докумената старих алата и опреме, као и библиотекa.