Магазин

У Кини се појавили необични "трудни" аутомобили: Шта је разлог ове комичне појаве

Дуго излагање директној сунчевој светлости довело је аутомобиле у "друго стање". Због екстремно високих температура фолије којима су они прекривени почеле су да се надувавају, а комични снимци брзином светлости преплавили су друштвене мреже.
У Кини се појавили необични "трудни" аутомобили: Шта је разлог ове комичне појаве© Canva / alexandraivankovich

Екстремне врућине које ових месеци владају северном хемисфером Земље утичу не само на људе и биљни и животињски свет, већ и на четвороточкаше. Овога пута сву пажњу украли су аутомобили из Кине, који су одједном почели да се надувавају, а снимци из различитих региона те источне земље у којима температуре достижу и 50. подељак Целзијусове скале круже свим друштвеним мрежама сакупљајући на стотине хиљада "лајкова".

"Трудни" кинески аутомобили су права сензација

Раније су се аутомобили фарбали уз помоћ боје која би се уз помоћ копмресора распршивала на подлогу. Данас то више није једини начин да четвороточкаши обоје, а многи произвођачи радије прибегавају постављању посебних приањајућих фолија. Међутим, оно што је (очигледно) проблем јесте што те фолије нису прилагођене баш свим временским условима, а посебно овако високим спољашњим температурама.

Након дужег стајања на сунцу, оне постепено почињу да се одлепљују, а део између њих и возила пуни врелим ваздухом. Мало-помало, на хауби, крову или вратима почиње да расте "труднички стомачић", који изгледа у најмању руку смешно. Истина, власницима ових возила овај феномен вероватно није толико интересантан као корисницима друштвених мрежа.

У центру пажње нису само аутомобили кинескип произвођача

У почетку су корисници друштвених мрежа писали да се овако нешто може догодити само на кинеским аутомобилима, пре свега због предрасуда да су они мање квалитетни од возила јапанских, европских или америчких произвођача. Међутим, убрзо се показало да жртве високих температура нису само "Кинези", већ и друга, веома луксузна возила, попут Аудија, Бе-Ем-Веа и слично.

Како појашњавају познаваоци ове методе "пресвлачења" аутомобила, овако нешто је мало вероватно да се догоди када је у питању фабричка фолија, али је зато готово извесно да ће се десити када је возило накнадно прекривено фолијама ради промене оригиналне боје. Хоће ли снимци из Кине утицати на то да власници аутомобила полако одустају од ове методе бојења аутомобила остаје да видимо.

image