Инстаграм "оживео" опцију коју је имала популарна платформа 2000-их: На налог се може додати и песма

Друштвена мрежа Инстаграм је у последњих недељу дана у жижи интересовања, а све због два новитета које је увела. Мишљења су врло подељена: једни сматрају да је копирање ТикТока, а сада и Мајспејса јако лоша тактика која не води ничему, док други у овоме виде само предност, јер апликација нуди све више занимљивих опција.

Само неколико дана након што су корисници "оптужили" Инстаграм да је ископирао ТикТок увођењем могућности да се у једну објаву додаје чак 20 фотографија, ова популарна друштвена мрежа лансирала је још један новитет, који је наишао на готово исту реакцију. Овога пута, миленијалци и други старији корисници платформе увидели су сличност са некада веома популаним Мајспејсом.

Корисници Инстаграма ће сада моћи да додају на свој налог и песму

Песма ће се додавати у део налога који је предвиђен за биографију путем опције уређивања профила, а избор нумере корисници ће вршити из лиценциране Инстаграм библиотеке песама. Дужина трајања ће (макар сада, на самом почетку) бити ограничена на свега 30 секунди, а они који уђу на профил ће на њу морати да кликну како би је репродуковали.

Одабрана нумера налазиће се на профилу неограничени временски период, докле год је корисник сам не уклони или не замени неком другом, дражом. Овај функционал Инстаграм је лансирао у сарадњи са поп-звездом Сабрином Карпентер, чија је песма "Еспресо" апсолутни хит овога лета, пренео је портал The Verge.

Ово, иначе, није једина нова функција коју је Инстаграм лансирао: коришћењем речи попут "Сабрина" или емотикон са шољицом кафе корисницима ће се активирати привремене белешке светло плаве боје, као и тема у одељку за приватне поруке (ДМ) са сличицама трагова кармина које је дизајнирала популарна звезда.

Након ТикТока, Инстаграм ископирао и Мајспејс

Млађе генерације се не сећају Мајспејса, али миленијалци и они старији - итекако да. Управо су они нову функцију Инстаграма поистоветили са опцијом коју је ова платформа некада нудила корисницима. Истина, на Мајспејсу су мелодија репродуковала одмах по уласку на нечији налог (а не кликом на нумеру, како је то на Инстаграму).

Оваква тактика Марка Закерберга (власника Мете) већ је виђена: пре само недељу дана Инстаграм је покушао да парира ТикТоку тако што је увео могућност додавања 20 фотографија у једну објаву, што су многи оценили као веома погрешан корак. Хоће ли овај новитет побољшати ситуацију или дефинитивно "гурнути" Инстаграм ка дну - преостаје да видимо.