Магазин

Ананас као љубавни сигнал: Шпански купци користе ово воће да пронађу љубав у супермаркету

Самци у Шпанији користе ананас у супермакретима да би другима дали до знања да су отворени за разговор и да траже везу. Овај тренд носи неколико "правила", а неки га чак толико озбиљно схватају да је довело до несташице ананаса у неким радњама и инцидената због којих се звала полиција.
Ананас као љубавни сигнал: Шпански купци користе ово воће да пронађу љубав у супермаркету© Freepik/Freepik

Последњих дана, многи Шпанци који желе партнера се не ослањају на изласке или упознавање преко апликација - већ на ананас. Према друштвеним мрежама, ако одете у било који супермаркет "Меркадона" у Шпанији између 19 и 20 часова, ставите ананас у колица и окренете га наопачке, то значи да другим купцима дајете до знања да тражите љубав.

"Задатак"са ананасом се наводно завршава тако што гурате колица до полица са вином, у нади да ће особа коју можда сматрате привлачном стајати ту (наравно, такође са преврнутим ананасом у колицима) и започети разговор са вама. Пре тога можете "случајно" да се сударите колицима, како би им привукли пажњу.

Осим ананаса, још неке намирнице у вашим колицима могу одати које су ваше намере и жеље. На пример, ако заједно са ананасом имате чоколаду или друге посластице, то може да значи да тражите озбиљнију везу, која ће дуго да траје. С друге стране, ако имате зелену салату или махунарке, то значи да не желите ништа озбиљно, преноси "Скај њуз".

Чак и сам супермаркет "Меркадон" се такође придружио тренду, објављујући ананас на званичној ТикТок страници с натписом: "Ананас на полици "Меркадона" чека да уговорите састанак".

Како је тренд постао виралан, дошло је и до неких необичних и понекад непријатних призора због којих су продавнице тражиле помоћ полиције - у Мадриду је било извештаја о групама тинејџера који су увече гурали колица по продавницама, а да нису куповали производе. Једног човека су његови пријатељи обукли у џиновски ананас у продавници, као део његове момачке прославе. Није било интервенција, али ово само показује колико брзо један једноставан тренд може да завлада.

Може се претпоставити да они који најмање уживају у тренду су запослени, којима се оставља неред који морају да почисте. Неки су почели да склањају ананасе са видљивих места у радњи како се ближи 19 часова, да би одвратили купце од тражења партнера на овај начин. 

У међувремену, "Лидл" се наводно придружио овој методи за упознавање тако што је покренуо сопствену кампању како би подстакао купце да учине исто у овим продавницама - али не са ананасом, већ са лубеницом.

"Лидл" је свим својим купцима у Шпанији послао поруку да могу да траже љубав у "Лидлу" ако дођу између 18 и 19 сати са лубеницом у колицима, као знак да траже партнера.

image