Магазин

Шта све треба да знате пре следећег боравка у хотелу

Управо сте се пријавили у своју хотелску собу - поздравили сте особље на рецепцији, показали личну карту и упутили се у своју собу након дугог дана путовања. Ако вам ово звучи познато, вероватно сте као већина гостију која не размишља много о свом боравку изван основних ствари, а требало би.
Шта све треба да знате пре следећег боравка у хотелу© Andrea Piacquadio/pexels

Пре него што резервишемо хотел, није лоше да имам на уму пар ситница - за почетак, препорука је да директно резервишемо где ћемо да спавамо и једемо, и не идемо преко посредничких сајтова.

"Резервисање преко трећих страна одузима више од половине могућности да вам помогнемо. Често не можемо да вратимо новац за ноћење ако вам је путовање неочекивано отказано, а можда нећете добити своје награде за лојалност", каже Чејс Кристијан, из хотела Џеферсон у Алабама.

Истражите хотел и његове могућности пре доласка

Многи људи само резервишу собу, сматрајући да су ту завршили. Стручњаци напомињу да хотели обично нуде још садржаја као што су теретане, играонице за децу, обилазак места са локалним водичима и слично. Гости често не питају о садржајима и услугама које им стоје на располагању: "Често чујемо од гостију о стварима које би волели да су пре одласка знали да су обезбеђене, било да су у питању додатни јастуци или чак препоруке за локалне атракције", наглашава Ивана Гонзалез, директорка соба у хотелу Kimpton Surfcomber у Мајамију.

Обезбедити собу, али СПА и ресторане

Резервишите СПА и ресторане одмах након што резервишете хотелску собу како бисте били сигурни да имате место пре доласка, препорука је хотелских радника.

"Популарни хотели у близини већих градова често су резервисани много унапред, посебно ако су доступни и за госте и за локално становништво", истиче радница у хотелу Рејчел Мајлет, а пише Хафпост.

Хотели обично имају стандардно време за пријаву и одјаву. Међутим, обично постоји извесна флексибилност ако питамо унапред, а нарочито ако лет стиже раније или је потребан додатни сат ујутру.

"Ако треба да прилагодите време пријаве или одјаве, обавестите хотел пре доласка. Хотели су често флексибилни код ових захтева, посебно ако су унапред обавештени", наглашава Гонзалез.

Хотелски радници желе да се увере да нам је боравак пријатан, али неће знати како да га побољшају ако им не кажемо: "Не устручавајте се, напишите мејл како бисте били сигурни да је ваш боравак све што сте желели да буде. То укључује и да нас обавестите ако славите посебан догађај - можда наш тим може да помогне да га учинимо још посебнијим", саветује Мајлет.

image