Одрастање уз љубимца има мноштво предности за децу: учи их одговорности, бризи, емпатији и пожртвованости. Миленијалци су у том погледу били у предности у односу на претходне генерације, јер су поред правих имали и дигиталне љубимце - популарне Тамагочије.
Тамагочи је био права атракција када се појавио
Први Тамагочи је светлост дана угледао 1996. године, када се појавио на полицама супермаркета у Јапану и Сједињеним Амерички Државама. Убрзо након тога помама се проширила и на остатак света, а малишани су, сви до једног, желели да имају свој примерак Тамагочија.
Играчка у облику јајета била је непресушан извор забаве, а деца су дане проводила хранећи виртуелног љубимца, играјући се са њим и чистећи за њим, а чак и најмањи пропуст могао је да доведе до тога да се љубимац разболи, па чак и умре.
Друга шанса за Тамагочи
Опседнутост Тамагочијем је након неколико година почела нагло да опада, али се 2022. године ситуација одједном преокренула: продаја популарне играчке из 90-их се удвостручила, а све захваљујући томе што су и миленијалци, који су уз њу својевремео одрастали, а и зумери поново покренули тренд.
Подацима о продаји био је изненађен и произвођач Тамагочија, који је и сам признао да је првенствено желео да у миленијалцима изазове осећај носталгије. "Генерација Зед је такође одушевљена. Узбудљиво је видети да су овако прихватили уређај са којим се раније нису сусретали", изјавио је он у интервјуу за Би-Би-Си.
Друштвене мреже "горе" - Тамагочи је популарнији него икада
Корисници широм света, нови и они стари, који припадају генерацији миленијалаца, са задовољством деле своје искуство у коришћењу Тамагочија на друштвеним мрежама. "Лепо је присетити се добрих, старих времена", наводе они.
Тамагочи својим власницима пружа и дозу утехе и мира: "С обзиром на то какав је свет у овом тренутку и какав је био претходних неколико година, лепо је с времена на време погледати у свог љубимца, нахранити га и заборавити на све проблеме“, навела је Јутјуб инфлуенсерка Емолушн.