Сматра се да су недавни догађаји везани за Масково преузимање ''Твитера'' главни разлог пада профита и устручавања инвеститора да улажу у ''Теслу''. Поједини представници инвестиционих фирми у Америци говоре да је ''циркус'' Масковог новог пројекта многе одбио од сарадње и озбиљних улога у компанију. Такође, Маскове изјаве на Твитеру су погодиле и његов бренд, чији је ''Тесла'' највећи део. Вирални клип од прошле недеље на ком публика звижди Илону, када је дошао као гост код комичара Дејва Шапела, потврђује да је његов имиџ у проблему.
Француски бизнисмен Бернар Арно, које је претекао Маска на листи најбогатијих, је директор компаније ЛВМХ (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton) која држи 75 брендова. Неке од модних кућа су Луј Витон, Диор, Фенди, Марк Џејкобс... Поред тога, ЛВМХ држи брендове вина и жестоког пића (Моет, Хенеси, Круг, Дом Перињон), луксузног накита, парфема, шминке (Фенти, Сефора, Булгари) и многе друге.
Модна индустрија је већ дуго профитабилна грана, поготово се њена профитабилност повећала након укидања карантина. Такође, развој маркетинга преко друштвених мрежа (ТикТок, инфлуенсери), Метаверзума и на стотине колаборација са познатим личностима, значајно доприносе стабилном расту индустрије. Поврх тога, овај бизнисмен се јавно не експонира и не постоји ризик уништавања личног бренда и имиџа преко друштвених мрежа.