Необична понуда је прво настала као шала, рекао је власник Себастијан Коман, да би видео на шта су све људи спремни да ураде у замену за бесплатну храну. Али на његово изненађење, неки су прихватили услов.
Да би гости добили један бесплатан оброк свакога дана у његовом ресторану "Чипс енд го (Chips&Go)" у граду Болтону, морају истетовирати логотип локала.
"Имам муштерије које се враћају сваки дан и хвале храну, што ме увек орасположи. Помислио сам да, ако људи уживају оволико, хајде да видимо докле ће ићи - и ту је дошла идеја за тетоважу. Многи су се шалили на ту тому, али онда сам почео да добијам поруке од неколико гостију, питали су ме коју величину тетоваже да ураде и на ком делу тела...", рекао је Себастијан, преноси портал "Мирор".
Упркос његовим очекивањима, неки гости су се радо истетовирали, тако да је власник одлучио да ограничи понуду. Међутим, не постоје ограничења која се тичу величине и места тетоваже - све док је имају, увек ће имати право на бесплатан дневни оброк. То може бити било које јело са јеловника, а чак и да се у будућности повећају цене хране, на истетовиране госте то неће утицати.
"Надамо се да ћемо се следеће године проширити како је планирано и да ћемо отворити нови локал, тако да ће и они који иду у тамо добити бесплатан оброк. Где год да се преселимо и проширимо, имају право на то", додао је Себастијан.
Један од верних купаца је објаснио да тетовирање логотипа на подлактици за њега представља добру уштеду. "Уштедећу 316 фунти (око 380 евра) годишње, па кад боље размислите, тетоважа и није тако лоша идеја. Тетоважа је била 60 фунти, тако да је вредна тога," рекао је за "Мирор".
Ово није први пут да тетоважа буде замена за одређену услугу. Прошле године је у Аустрији била покренута кампања у којој су се добијале карте за јавни превоз, али само ако би волонтери истетовирали неку од понуђених тетоважа са мотивом програма. Циљ кампање је био да подстакне људе да се определе за чешће коришћење јавног, уместо приватног превоза, како би се смањиле емисије угљеника.