Прошло је пола века откако је јапанска компанија "Санрио" створила прву верзију Хело Кити. Она је један од најпопуларнијих нацртаних звезда на свету, заједно са ликовима као што су Мики Маус, Вини Пу, Покемони...
Од када је први пут представљена у јавности, па све до сада, имала је много успеха: Постала је УНИЦЕФ амбасадор, специјални изасланик јапанског министарства спољних послова, њен лик се може пронаћи на било којој врсти производа, од одеће до школског прибора, доминира тематским ресторанима, кафићима, забавним парковима, а чак су изграђена и Хело Кити породилишта.
Занимљиво је да Хело Кити заправо није мачка, него мала девојчица која живи у Лондону, а њена креаторка је илустраторка Јуко Шимизу, која је првобитан дизајн направила 1974. године. Њено препознатљиво бело лице и црвена машница су постали незванични заштитни знак "Санрио" компаније, а специфична је по томе што нема усне.
Неки су замерали што она "нема свој глас", али њена креаторка је рекла да то заправо значи да Хело Кити има више емпатије према другима, јер могу да замисле своје емоције на њој - "Ако сте ви тужни, и она је тужна. Ако сте ви срећни, она ће бити срећна с вама," рекла је својевремено за јавност трећи дизајнер овог лика, илустратор Јуко Јамагучи.
Ово је један од разлога зашто је франшиза Хело Кити вредна десетине милијарди долара - применљива је на скоро све врсте производа, њен безазлен израз лице умирјуе и усрећује људе, толико да није популарна само међу децом, већ и огромним бројем одраслих. Штавише, неки од њених највећих обожаваоца су рођени осамдесетих и деведесетих, када су производи са њеним ликом почели масовно да се продају, преноси Си-Ен-Ен.
"Она је добра у спортовима, а такође изгледа слатко и шик. Њен главни мотив је пријатељство", објаснила је Јамагучи у једном интервјуу за "Тајм". "Мислим о њој као о празном платну које можете трансформисати у разне ствари. Нема много тога што јој не одговара… Мислим да када сви разговарају са Хело Кити, она им вероватно на неки начин одговара," рекла је.