Гугл развија новитет који би кориснике спасио од нежељене поште

Компанија Гугл, ако је веровати многобројним иностраним порталима, наводно развија нову фукнцију, која ће подићи безбедност Гугл налога на виши ниво и омогућити боље управљање електронском поштом.

Колико сте само пута приликом куповине упитани да ли желите да се пријавите на "њузлетер" (newsletter) или креирате налог за добијање попуста приликом наредне куповине? Сигурно безброј пута. А колико сте се пута покајали што сте своју уобичајену мејл адресу искористили за креирање налога, јер сада од нежељених мејлова не можете да пронађете онај који вам је потребан? Вероватно исто толико пута. 

Привремена мејл адреса је јако корисна

Најновија функција Гугла би могла бити решење за овакве ситуације, премда би корисницима могла понудити креирање привремених мејл адреса. Оне би се користиле искључиво за потребе регистровања на сајтовима продаваца или прикупљање промотивних понуда и другог рекламног садржаја, пренео је портал АндроидАуторити.

Захваљујући томе, примарно сандуче електронске поште не би било оптерећено небитним, пропагандним садржајем, а уједно би било и мање подложно добијању спорних "фишинг" мејлова, чиме би се и безбедност корисника и његовог Гугл налога подигла на виши ниво. Ипак, хоће ли опција заживети или ипак неће, из компаније Гугл још увек није званично саопштено.

Привремену мејл адресу корисник увек може деактивирати

Уколико би се ова функција појавила у оквиру Џимејл сервиса, корисник би могао да креира насумичну мејл адресу у било ком тренутку и користи је таман толико колико му је она неопходна. Када би потреба за таквом мејл адресом престала да постоји, корисник би једноставним кликом могао да je деактивира, а самим тим и укине добијање рекламног садржаја на који је пријављен.

Како преносе инострани портали, претпоставља се да ће функција привремених адреса бити доступна искључиво за добијање улазне поште, али не и за слање. Међутим, како званичан одговор од Гугла на пласирање ове вести још увек није стигао, може се само нагађати када ће ова функција, која је сада на нивоу концепта, бити доступна корисницима и у каквом облику.