Нови иновативни козметички производ је спој лепоте и екологије, а креирао га је Бренд Спраутворлд (Sproutworld).
"Желели смо да направимо ајлајнер који је добар за кожу, али и за планету. Повезивање ово двоје је могуће. Бренд "Спраут" (engl. sprout - клијати) је савршен за оне који желе да направе еколошки свесније потезе у свакодневном животу,''каже директор фирме Мајкл Штаусхолм.
"Велики изазов међународне козметичке индустрије је одрживост. У једној години се дизајнира између 10 и 12 милијарди оловака за очи и све су направљене од различитих хемикалија и пластике, стварајући огромну количину отпада када се искористе'' .
Овај бренд је претходно дизајнирао обичне оловке за писање по истом принципу, а сада се проширио на козметику.
Формула ајлајнера садржи есецијална уља, погодна за кожу очију, а семенке биљака се налазе у целулозној капсулици на крају оловке. Након коришћења, када се дрво скрати и није више употребљиво, оловка само треба да се засади у земљу и залије. Потребно је око недељу дана да се појави клица биљке. На овај начин се рађа потпуно нов живот и природно декоративно цвеће расте из шминке која се свакодневно користи, баца и поново купује.