Према изворима блиским певачици, Адел ће наводно почети да дизајнира линију доњег веша, одеће, парфема и накита. Додају да, осим што је изузетно амбициозна и талентована уметница, Адел је и страствена предузетница. За почетак, оснивање бренда је намењено за америчко тржиште, где има огроман број фанова.
То је доказао и њен велики успех на недавним концертима када се након дуже паузе, Адел поново вратила на сцену и одушевила милионе обожавалаца њеним наступима у Лас Вегасу. Ишчекивање је било велико, јер је неко време била посвећена приватаном животу.
Сматра се да су позитивне реакције на њен повратак имале значајну улогу у побољшавању певачициног менталног здравља, али и воље за јавним наступом. Претходно, Адел је често говорила да је имала велике проблеме са тремом и самопоуздањем.
Међутим, нови бизнис потези, као што је њен сопствени бренд, говоре да је Адел спремна да се посвети фановима на другачији начин и истражује нове путеве у каријери.