Магазин

Дизни са брендом "Живанши" слави сто година постојања

Модна кућа "Живанши", креирала је са компанијом "Дизни", мини путовање кроз светске метрополе. Главни путник је Освалд, срећни зец који уједно најављује и наредну 2023. годину, која ће по кинеском хороскопу бити у знаку зеца.
Дизни са брендом "Живанши" слави сто година постојањаGetty © Handout

Компанија "Дизни" је у сусрет 2023. години и прослави сто година постојања, представила сарадњу са модном кућом "Живанши". Ово није прва сарадња ова два велика бренда, 2013. године "Живанши" је користио лик Бамбија као мотив у целој јесењој колекцији. Џемпере и малене ташне са ликом овог јунака носиле су и славне особе попут Лили Колинс и Ел Фенинг, чак и на црвеном тепиху.

Компанија "Дизни" често сарађује са познатим брендовима, а неке од запаженијих сарадњи биле су и са бредном "Пандора" па су се многи од јунака из бајке нашли и на минђушама, привесцима и наруквицама. Још један модни бренд, "Гучи" је искористио лик Мики Мауса и креирао тренерке, мајице, торбе и ципеле у част прославе кинеске нове године, а компанија "Адидас" је произвела читаву линију обуће са ликовима из дизнијеве радионице.

"Дизни" су основала двојица браће Волт и Рој у октобру 1923. године, а током првог века постојања постао је лидер пре свега у анимираним филмовима, али и играним филмовима, ТВ форматима и тематским парковима широм света. Прослава сто година компаније, која је многима обележила детињство, почела је сарадњом са брендом "Жинаши" а уз јунака рођеног 1927. године - Освалда срећног зеца.

image