Дизни са брендом "Живанши" слави сто година постојања

Модна кућа "Живанши", креирала је са компанијом "Дизни", мини путовање кроз светске метрополе. Главни путник је Освалд, срећни зец који уједно најављује и наредну 2023. годину, која ће по кинеском хороскопу бити у знаку зеца.

Компанија "Дизни" је у сусрет 2023. години и прослави сто година постојања, представила сарадњу са модном кућом "Живанши". Ово није прва сарадња ова два велика бренда, 2013. године "Живанши" је користио лик Бамбија као мотив у целој јесењој колекцији. Џемпере и малене ташне са ликом овог јунака носиле су и славне особе попут Лили Колинс и Ел Фенинг, чак и на црвеном тепиху.

Компанија "Дизни" често сарађује са познатим брендовима, а неке од запаженијих сарадњи биле су и са бредном "Пандора" па су се многи од јунака из бајке нашли и на минђушама, привесцима и наруквицама. Још један модни бренд, "Гучи" је искористио лик Мики Мауса и креирао тренерке, мајице, торбе и ципеле у част прославе кинеске нове године, а компанија "Адидас" је произвела читаву линију обуће са ликовима из дизнијеве радионице.

"Дизни" су основала двојица браће Волт и Рој у октобру 1923. године, а током првог века постојања постао је лидер пре свега у анимираним филмовима, али и играним филмовима, ТВ форматима и тематским парковима широм света. Прослава сто година компаније, која је многима обележила детињство, почела је сарадњом са брендом "Жинаши" а уз јунака рођеног 1927. године - Освалда срећног зеца.