Магазин

Избегавајте ове аутомобиле по сваку цену: Стручњак открио који су четвороточкаши најпроблематичнији

"Избегавао бих их по сваку цену", "Не бих дао тај аутомобил ни свом најгорем непријатељу", "Ја то никада не бих купио" - управо овако један стручњак за аутомобиле описује поједине четвороточкаше. Да ли је можда ваш на његовом списку најпроблематичнијих модела? Или можда неки о коме сте дуго маштали?
Избегавајте ове аутомобиле по сваку цену: Стручњак открио који су четвороточкаши најпроблематичнији© Canva / Quality Stock Arts

Куповина аутомобила, било да је реч о новом или половном, није нимало једноставан задатак, јер се естетски захтеви често не подударају са практичним параметрима, па и буџетом. И не зна се шта је горе: да ли купити аутомобил који је згодан а вожњу и јефтин за одржавање, а недовољно леп, или четвороточкаша из снова са којим ћете више времена проводити код сервисера него на друму.

Стручњаци кажу да је горе оно друго, а боље и паметније - прво: одабрати поуздано возило које ће вас верно служити годинама, на чије ћете се естетске "недостатке" сигурно навићи након неколико месеци. Ако сте и сами у фази тражења новог аутомобила, онда пажљиво испратите савете овог експерта и у широком луку избегавајте возила која су се нашла на његовом "ја то никада не бих купио" списку - уштедећете и новац и живце.

Аутомобили марке Ленд Ровер

Иако важе за веома луксузне аутомобиле, сви четвороточкаши марке Ленд Ровер имају исту ману - кваре се много чешће него што би требало. Притом, кварови које имају ови аутомобили не могу се назвати безначајним, већ су, напротив, увек велики, а значи и изузетно скупи за поправку. "Избегавао бих их по сваку цену", навео је Зак Трахан, стручњак за аутомобиле, у видеу који је поделио на свом налогу на ТикТок платформи и који је погледало скоро милион и по корисника. 

Нисан Сентра

Овај седан средњих габарита је чест избор возача, првенствено због релативно ниске цене. Али, мало ко од њих наслути да ће их тај аутомобил, када га купе, коштати много више. "Мењач је најпроблематичнија компонента овог аутомобила", упозорио је Трахан. Истина, јапански произвођач је у последњих пар година уложио доста напора да овај проблем реши, али моделе старије од 2000. годишта дефинитивно треба избегавати.

Џипови са великом "кубикажом"

Осим што су изузетно скупи за регистровање (цена регистрације за аутомобиле са великом запремином мотора износи и по неколико стотина хиљада динара), они су и велики потрошачи, али и јако проблематични. Нарочито аутомобили попут Ескалејда или Јукона, чија је "кубикажа" 6,2 литра. "Мотори им дословно могу експлодирати, а отказују им и ваздушни амортизери и друге компоненте", наглашава стручњак. 

Аутомобили марке BMW

Без обзира на то колико пажљиво бирате аутомобил и колико га добро одржавате, у једном тренутку ће они показати своје право лице. Нажалост, скоро сваки BMW је јако захтеван, а исти проблем се може јављати изнова и изнова. "Не кажем да су непоуздани, али је цена њиховог одржавања често астрономска. Зато сматрам да је исплативије немати BMW и одабрати неки други аутомобил", истакао је Трахан, а пренео портал БестЛајф.

Возила марке Jeep

Иако слове за јако издржљиве аутомобиле који могу изаћи на крај и са најизазовнијим захтевима возача и терена, аутомобили марке Џип (Jeep), а нарочито модели Чироке, Компас и Гранд Чироке, су изузетно проблематични. "Чим видим да се један такав ауто приближава мом сервису знам да ћу баш добро да зарадим", искрен је Трахан. "Не бих дао тај аутомобил ни свом најгорем непријатељу", додао је стручњак.

image