Директор "Аирбнб" испричао жалбу корисника због које се сви годинама смеју - дух игра главну улогу
Чињеница је да су корисничке жалбе неизбежан део сваког пословања, али понекад њихов садржај превазилази границе свакодневних проблема и улази у домен бизарног, духовитог или потпуно неочекиваног. Од захтева за повраћај новца због "духа у соби" до приговора на "превише звезда на небу", овакве ситуације показују да чак и најчудније притужбе могу бити прилика за креативно решавање проблема - и понекад добар смех.
Сигурно да људи који раде у корисничким сервисима, а задужени су за примање притужби клијената, имају пуне руке посла. Што већа фирма, има више и проблема и притужби - људима не одговара све и свашта, али неки случајеви заиста бивају урезани у сећања и челних људи.
То је био случај са Брајаном Ческим, извршним директором Airbnb, који је испричао крајње необичну ситуацију, тачније жалбу коју су му упутили клијенти. Он је истакао да су гости затражили повраћај новца, тврдећи да их у изнајмљеном смештају узнемирава дух по имену Стенли.
Да апсурд буде већи, они су знали за Стенлија пре резервације, јер је његово присуство било наведено у опису смештаја. Клијенти су контактирали корисничку службу да се пожале, а домаћин је потврдио да Стенли постоји, наводећи да је дух пријатељски настројен. Ипак, дух није оставио такав утисак и гости су тврдили да их је малтретирао целу ноћ.
Ову бизарну, али и смешну причу поделио је пре извесног времена на конференцији New York Times DealBook, а видео исечак интервјуа који кружи мрежама изазвао је мноштво коментара:
"Волела бих да чујем и Стенлијеву страну", "Стенли гледа ово и негира оптужбе", "Изгледа да је био веома расположен", писали су.
Такође, у кратком снимку, Брајан није одговорио како су решили проблем.