Како функционишу алгоритми друштвених мрежа и на који начин да повећамо број пратилаца

Друштвене мреже данас представљају најзаступљенији вид комуникације. Свако путовање остаје овековечено у "хајлајтс"- има на Инстаграму, велики догађаји попут дипломирања, рођења детета, венчања (или развода) "пин"-овани су при врху налога, а када видимо нешто интересантно - обавезно то "шерујемо" са пријатељима. Сви ови алати су део и пословних стратегија, зато је важно знати како алгоритми функционишу и како нам то може помоћи да повећамо број пратилаца и допремо до циљне групе.

Оне владају интернетом, и обарају све рекорде када је преузимање апликација и време проведено на њима у питању. Све ово говори о снази друштвених мрежа, утицају на ширењу информација, повезаности, комуникацији и наравно пружању маркетиншких услуга.

Који је најбољи начин да се рекламира производ или услуга на друштвеним мрежама? На којој мрежи је најбoље пласирати садржаj - Инстаграм или ТикТок? Чини се да се у увом дигиталном сегменту ствари мењају брже него икад, трендови смењују један други, како би се на најбржи начин стигло до циљне групе.

У намери да се што боље схвати понашање корисника, извршено је истраживање као би се упознало онлајн понашање. Каже се и да су статистике друштвених мрежа најбољи пријатељ трговца али и свих оних који желе да својим садржајем допру до корисника.

Уколико сте љубитељ друштвених мрежа или их користите у пословне сврхе, ова статистика ће вам се допасти, будући да показује који садржај се алгоритму друштвених мрежа више "допада" и који контент преовладава на којој друштвеној мрежи:

Ослушкивањем потребе друштва путем друштвених мрежа лакше се преноси жељена порука - много лашке и прецизније него стандарним маркетиншким каналима. Ово наравно потврђује још једна статистика - преко 4,62 милијарде људи широм света користи друштвене медије, од тога је скоро 75 посто старијих од 13 година.