Тужне вести из Дуолинго апликације: Зелена совица Дуо изненада "преминула"

Популарна апликација за учење страних језика Дулинго издала је у уторак званично саопштење у коме је навела да је чувена зелена сова по имену Дуо "преминула". Вест се муњевитом брзином проширила друштвеним мрежама, а за совицом жали на милионе корисника.

Тек пошто су се корисници некако опоравили од Масковог "убиства" плаве птичице која је годинама била препознатљив знак Твитер платформе (која је касније у оквиру ребрендирања постала Икс), интернетом се пронела нова вест, готово једнако драматична - напустила нас је чувена зелена совица, маскота апликације Дуолинго по имену Дуо.

"Дуо је имао много непријатеља, суздржите се од негативних коментара"

У објави на друштвеној мрежи Икс, представници компаније објавили су да Дуо више није међу живима. "Власти тренутно истражују узрок његове смрти, а ми сарађујемо са њима колико је у нашој моћи. Да будемо искрени, Дуо је вероватно преминуо чекајући вас да завршите своје лекције страних језика, мада, шта ми знамо о томе", писало је у објави.

"Свесни смо да је Дуо имао много непријатеља, али вас најљубазније молимо да се суздржите од коментара због чега сте га мрзели. Ако не успете да се одупрете пориву да то учините, молимо вас да додатно упишете и број свог рачуна, како бисмо вас претплатили на Дуолинго Макс (премијум верзију апликације) у сећање на њега."

"Шокантна истина биће откривена на друштвеним мрежама"

Од уторка је објаву на Икс мрежи прегледало више од 70 милиона корисника те платформе, а скоро 70 хиљада њих ју је и "рипостовало" на свом налогу. Коментара испод објаве има више од 10 хиљада, док је најпопуларнији од њих уједно и најдирљивији: "Брат је провео последња 3 дана свог живота молећи ме да учим француски, а ја сам га игнорисао. Никада се нећу од овога опоравити."

У складу са смрћу Дуа, компанија је чак променила и профилну фотографију на друштвеним мрежама, а уместо радосне совице сада је сова са прецртаним очима. Си-Ен-Ен се обратио представницима "Дуолинга" са молбом за појашњење, али је одговор био доста штур: "Шокантна истина биће откривена наредне среде на друштвеним мрежама." Биће да је у питању ребрендирање, али - видећемо.