
Необичан маркетинг Дуолинга: Након смрти зелене совице повећан број корисника

Компанија за онлајн учење језика Дуолинго покренула је необичну маркетиншку кампању вестима о смрти своје популарне маскоте Дуо, која почиње да даје врло успешне резултате - број преузимања апликације Дуолинго преко онлајн продавнице Гугл плеј је дан након почетка маркетиншке кампање порастао за 38 одсто, преноси технолошки портал "Tech Crunch".
Такође, након објављивања вести о "смрти" зелене сове, број месечних активних корисника на Андроид системима скочио је за 25 одсто на годишњем нивоу широм света.
Извршни директор Дуолинга, Луис фон Ан је објави на ТикТоку да је вољена зелена сова Дуо страдала након што ју је ударио Сајбертрак, електрични аутомобил компаније Тесла, која је у власништву америчког милијардера Илона Маска. Технолошки портал је том приликом додао да људи који су незадовољни Илоном Маском могу да уз помоћ оживљавања сове и коришћења апликације искажу свој бес.
@duolingo UPDATE: Reward for whoever can identify the driver. Please post any leads on TikTok. Thank you for your patience with us during these trying times. #RIPduo♬ original sound - Duolingo
Компанија се седиштем у Питсбургу је истовремено почетком недеље покренула кампању за спасавање популарне маскоте коју је назвала "Duo or Die". Корисници могу да марљивим учењем језика на Дуолингу и остваривањем циљева на платформи стекну довољно поена у апликацији и тако "спасу Дуа" од преране смрти.
Из поштовања према смрти Дуа, компанија је променила профилну фотографију на свим друштвеним мрежама - уместо насмејане совице, сада је на слици сова са прецртаним очима.
Апликација Дуолинго се већ годинама истиче по јединственом маркетингу, у коме је совица играла главну улогу, тако што је савкодневно "малтретирала" кориснике обавештењима у којима им је говорила да нису испунили дневне задатке за учење одабраног страног језика.