
Фолксваген у 2024. години продао више кобасица него аутомобила

Фолксваген је одавно постао више од произвођача аутомобила. Он симбол је немачке индустрије, иновација и традиције. Али, поред четвороточкаша, ова компанија успешно производи и нешто сасвим другачије - кобасице, које данас не само да надмашују продају самих аутомобила, већ су и јединствени пример како један аутомобилски гигант може успешно освојити и гастрономску сцену.
Рекордна продаја Фолксвагенових кобасица
Немачки аутомобилски гигант Фолксваген се у 2024. години заиста могао похвалити добром продајом, али не аутомобила, већ - кобасица. Током фискалне године, компанија је продала невероватних 8,5 милиона кобасица и "свега" 5,2 милиона возила (путничких аутомобила и минивенова), што је за 3 посто мање него у 2023. години.
Популарне кобасице се у компанији Фолксваген производе још од 1973. године, а осим што их купују запослени у кантинама у немачким фабрикама, оне се продају и у супермаркетима широм земље. Кобасицама је додељен чак и серијски број (који се додељује и свим аутомобилским деловима) - 199 398 500 A.
Компанија планира лансирање још једног производа
"Фолксваген" је познат по иновативности - на два, четири и више точкова, али и на тањиру", навео је директор за људске ресурске аутомобилског гиганта у својој објави на Линкедин платформи. "Са више од 8 милиона продатих кобасица, славимо рекорд", додао је он, не скривајући ентузијазам.
У протекле четири године, Фолксваген је, свеукупно, продао више каривурст кобасица него возила са својим логоом. Наравно, све је ствар укуса: неко би најновијег четвороточкаша футуристичког дизајна и најнапреднијих функција, а неко - добру, сочну кобасицу.
У сваком случају, компанија обећава да ће наставити са гастрономским иновацијама и у наредним годинама, преноси портал Форчн. У ближој будућности може се очекивати лансирање још једном производа, који ће носити серијски број 00010 ZDK-259-101, који је у народу познат и као кечап.