Легендарна британска дизајнерка је мирно преминула у својој кући у Лондону, окружена пријатељима и породицом. Била је вољена фигура у свету моде, музике и других уметности. Бројни дизајнери, модели, фотографи и други креативци су изразили тугу, али и велику захвалност за сарадњу током година.
Пре него што је створила светски познат имиџ британском панк бенду ''Секс пистолс'', Вивијен је радила у фабрици, била је учитељица, па затим и јувелир. Развела се од тадашњег мужа и када је упознала Малколма Мекларена, њен свет се променио. Отворили су бутик у Лондону, (назван ''Секс'', без обзира на реакције јавности) и заједно дизајнирали одећу.
Главна промоције њене визије и комада које је Вивијен креирала је био бенд ''Секс пистолс'', јер им је тада Малколм био менаџер, а она стилиста. Редовно су мењали име бутика, али њен утицај је све више растао. Данас се бутик зове ''Крај света''.
Убрзо, Вивијен је почела да предводи модну панк сцену седамдесетих. Кожа, исцепане фармерке, штампане мајице са ликом енглеске краљице, алке, ланци и други познати симболи ове естетике су се могли пронаћи свуда. Анархија постаје мејнстрим и Вивијен је представила свој бунтовни дух кроз одећу која се све више носила.
Прва ревија, ''Пирати'', одржана је 1981. године и била је испуњена хумором и иронијом који су увек пратили њен дизајн. Један од кључних симбола њеног опуса је спајање традиције и савременог. Сматрала је да се увек може научити из прошлости. Корсети и хаљине које су се носиле вековима уназад, би уклопила са најмодренијим потпетицама или поцепаним чарапама.
Имала је компликован однос да британском краљевском породицом. Вивијен је бренд изградила на анти-монархистичком ставу, али током година је почела да прихвата монархију као нераздвојни део британске културе и историје, уз све добре и лоше стране. Године 1992. добила је Орден Британског царства лично од краљице Елизабете II за њен допринос модном свету. Анегдота тог догађаја је да, приликом упознавања са клаљицом, Вивијен није носила доњи веш испод хаљине, што се сазнало преко фотографија дизајнерке испред палате.
''Неко ко блиско сарађује са краљицом ми је рекао да су јој фотографије биле смешне,'' поделила је Вивијен у интервјуу за ''Дејли мејл''. Иста ситуација се поновила када је поново ишла у палату да прими титулу Даме.
Њена мода се, осим у музици, могла пронаћи и у разним делима популарне културе. Мешавина рококо, школског и панк стила су увек пружали забаван визуелни ефекат и креативност. Један од великих поп момената је венчаница коју Кери носи у првом филму ''Секс и град'' из 2008. године. Такође, светски познат јапански стрип о панк музици и женском пријатељству, ''Нана'', препознатљив је по дизајну карактера који често носе Вивијен Вествуд.
Поред модних момената, Вивијен је била страсна активистикиња, редовно се појављујући на протестима. Одржавала је говоре, оснивала покрете и, према најближима, са њом се ретко разговарало о моди. Увек су је интересовале теме о свету, људима, животињама... Следеће године ће њени унуци отворити непрофитну организацију ''Фондација Вивијен'', која ће наставити да слави дизајнерку, њену уметност, живот и активизам.