Највећи купци луксузних модних брендова у свету су становници Јужне Кореје
Аналитичари из финансијске компаније ''Морган Стенли (Morgan Stanley)'' сматрају да потражња за луксузним производима расте због куповне моћи, али и жеље за показивањем друштвеног статуса кроз одећу. Поред тога, многе корејске суперзвезде имају велику улогу у промовисању високих модних брендова.
''Купци у Јужној Кореји више вреднују спољашњи изглед и финансијски успех него у другим земљама,'' сматрају аналитичари.
''Морган Стенли'' такође процењује да је потрошња на луксузне брендове широм земље порасла за преко 16 милијарди долара, то јест 325 долара по особи, што је више од нивоа потрошње у Америци (55 долара по особи) и Кини (280 долара по особи).
Показивање богатства се не поистовећује са неукусом у Јужној Кореји. Према једној анкети, 38 одсто кинеских и 45 одсто јапанских учесника сматра да је ''бесрамно показивање луксуза'' неукусно. Само 22 одсто корејских учесника се сложило са овим ставом.
Поред мишљења друштва, велики утицај у Јужној Кореји има и пораст годишње зараде, који износи 11 одсто по домаћинству а више од пола становништва зарађује богатство преко некретнина.
Највећи фактор рекламирања су корејске славне личности, које су увелико изградиле свој имиџ и на светској сцени. Скоро све највеће звезде су амбасадори неких од највећих модних кућа на свету, као што су Фенди, Шанел, Тифани...
Ипак, фирма ''Бајн и Компани (Bain & Company)'' сматра да није могуће мерити куповину луксузних добара по особи, јер луксузни брендови нису за масовно тржиште. Представници компаније предлажу да је најбоље проценити куповину ових производа по броју становника који су средње или више класе, што би наводно донело прецизније резулате и боље дефинисати став земље о луксузном тржишту.
''Морган Стенли'' сматра да су анализе Јужне Кореје добра процена за будућност луксузног тржишта у Кини, које се знатно смањило због пандемије.