Колаборација два велика светска бренда, која је најављена путем сајта и друштвених мрежа доноси спој ванвременског дизајна, препознатљивог за бренд спортске одеће и аксесоара, "Најк" и дозе луксуза коју носи кућа накита "Тифани енд Ко".
За сада представници ових брендова нису изнели превише детаља који се тичу прве у низу сарадње, осим што је на свом сајту, као и на Инстаграм профилу, "Тифани" објавио модел патика које ће у колекцији бити представљене - у питању је легендарни модел "Најк Ер Форс 1 1837" плитких патика које ће бити израђене од црне преврнуте коже. Логотип "Најк"-а на патикама биће израђен у препознатљивој "Тифани“ тиркизно плавој боји, док ће плочица која се налази на задњем делу патике бити од сребра.
Очекује се да колекција буде лансирана 7. марта ове године, у част четрдесете годишњице "Ер Форс" модела, а претпоставља се да ће цена ових патика бити 400 америчких долара.
Ипак, патике нису једино што можемо очекивати од ове сарадње: брендови су се одлучили да у колекцију уврсте и серију аксесоара, па се у продаји могу очекивати и звиждаљка на ланчићу, брендиране пертле, кашика за обување, као и четка за чишћење обуће. Цена ових аксесоара варираће од 250 аметичких долара, па све до 475.
Мишљења љубитеља брендова су подељена: док једни сматрају да су сви артикли из нове колекције "неопходне у случају апокалипсе", други су јако разочарани сарадњом и наводе да производи из колекције могу убедљиво победити у извору за "најнепотребније бацање пара". На друштвеној мрежи ТикТок појавиле су се објаве у којима се нижу негативни коментари, попут тога да је ово "најобичнији дизајн који су радили лењи дизајнери", да су "од оваква два бренда очекивали много више", као и да су очекивали да ће модел бити лансиран у белој боји са тиркизним елементима и сребрним привесцима.
Остаје да видимо да ли је ова колаборација само још једна "бува" која је пуштена у дигитални простор, као што је то урадио произвођач "Ритер" чоколадица са својом најавом за чоколаду са скакавцима, или ће се патике и остали производи и заиста наћи у продаји за нешто више од месец дана.