Модни бренд почиње сарадњу са Националним саветом за заштиту деце након ''педофилске'' кампање

''Баленсијага'', заједно са матичном компанијом ''Керинг'', која држи бројне луксузне брендове, одлучила је да окрене нови лист и активно учествује у трогодишњем америчком хуманитарном програму за децу.

Договор је да ће модни бренд кроз сарадњу обезбедити обуку за око две хиљаде професионалаца у области злостављања деце. Претпоставља се да ће број деце којима ће програм бити од помоћи надмашити педесет хиљада. Поред тога, бренд ће се побринути и за активно ширење свести о последицама траума из детињства, као и о безбедности и заштити деце широм света.

Одлука је донета након што је ''Баленсијага'' озбиљно критикована на друштвеним мрежама за кампању објављену у новембру прошле године. На фотографијама су били представљени плишани медведићи у садо-мазо опреми, то јест торбице из колекције. Деца су их држала у рукама или лежала поред њих и били су окружени различитим производима бренда и флашама алкохола.

Кампања је била велика тема на друштвеним мрежама и на хиљаде корисника на платформама попут Твитера је оптуживало модну кућу за промовисање неприкладних сценарија у близини деце. Такође, многи су почели да траже додатне доказе и теорије о скривеним знаковима дечије порнографије у претходним кампањама.

Убрзо, бренд је уклонио све објаве са Инстаграма. Тренутно је постављено само обавештење о сарадњи са Националним саветом за заштиту деце.

''Били смо суочени са реалношћу када смо отишли на многе семинаре и слушали професионалце у пољу трауме из детињства. Сви запослени у 'Баленсијаги' су много научили из овог искуства и желимо да помогнемо, да будемо подршка деци, како би имала бољу будућност. Захвални смо на прилици за сарадњу са Националним саветом,'' рекао је за јавност Седрик Шарбет, директор бренда.