Еко-тест за трудноћу направљен је од 99 посто папирног материјала који се, заједно са пластичним паковањем у којем се добија, може рециклирати. Циљ изума је да тестови за трудноћу, које на милионе људи купује и користи сваки дан, постану еколошки одрживи.
Лара Соломон је основала бренд "Хупси" након што је прошла кроз процес вештачке оплодње и донације ембриона, када је схватила колико често жене користе тестове док покушавају да затрудне. Поделила је са јавношћу да је након поступка вештачке оплодње непрестано куповалаа тестове у периоду од две недеље. Тада је почела да размишља о еколошки одговорнијој замени.
Одабрала је име "Хупси" према данској речи за 'наду' (хуп). Изјавила је да се жене увек надају када узимају тест за трудноћу: 'Надам се да сам трудна, надам се да нисам трудна.' Додала је и да име може да асоцира на скакање кроз обруч (енглески - hoop), јер су трудноћа и беба увек нов и велики корак у животу, у који се "ускаче". Осим тога, постоји и нада да ће овакав производ помоћи у смањењу пластичног отпада у свету.
Производ је одобрен након многих медицинских тестова и показано је да тачност резултата износи 99 одсто. Функционише по принципу многих других тестова, мерећи нивое хормона hCG (хуманог хорионског гонадотропина - хормона трудноће). Одобрен је продају у Уједињеном Краљевству.
Лара је самостално и успешно дизајнирала "Хупси", али нада се да ће следећи тест бити ирађен од сто одсто папирног материјала који се може рециклирати. Жели да наведе остале произвођаче на еколошки свеснији, али и функционалан дизајн. Сматра да многи технолошки додаци на савремене тестове уопште нису неопходни и да само штете природи.
Додала је да дигитални екрани који приказују резултат теста нису важни за тачност и да само представљају додатни отпад. Пошто планира да даље развија пројекат, нада се да ће папирни тест у будућности моћи да предвиди у којој недељи трудноће се жена налази.