Очекује се да ће "ГТА VI" бити најскупља игрица на свету

Од свих трошкова развоја и креирања игре, до маркетинга за јавност, многи извори указују да ће целокупни трошкови за лансирање игрице ГТА VI (Grand Theft Auto VI) прећи износ од милијарду америчких долара.

Љубитељи франшизе помно прате све вести везане за нову игрицу компаније "Рокстар гејмс", а многи верују да се ни једна игрица у историји не очекује тако нестрпљиво као ГТА VI. Осим узбуђења које играчи деле на друштвеним мрежама, једна од великих тема је милијарду америчких долара који ће наводно бити искоришћени за овај пројекат.

Познати гејминг јутрјубер Интер (INTER) је један од првих који је описао могуће трошкове који могу достићи толике цифре. Поред њега, још неколико гејминг портала се огласило, али још увек није објављено званично обавештење компаније "Рокстар".

Ипак, играчи и онлајн портали су у више наврата објаснили како комплексни процеси креирања, али и маркетинга за игру, могу бити достигнути овакве цене. С обзиром да су претходни делови франшизе имали буџет већи од двеста милиона долара за креирање овог дигиталног универзума, сигурно је да ће наставак имати много више. Постоје претпоставке да се за прављење користи поптуно нови погон игре (основна софтверска компонента видео-игара).

Осим тога, "Рокстар" игрице су познате по високом квалитету, како у визуелном, тако и у техничком аспекту и због тога је следећи пројекат велика тема међу љубитељима видео-игара. Љубитељи верују да ће "Рокстар" овога пута покушати да истражи све могућности које видео-игра као што је ГТА VI може да пружи - интеракцију са комплексним универзумом и имерзивно искуство.

Игрице са највећим буџетом које се тренутно налазе на тржишту су: Final Fantasy VII (145 милиона), Call of Duty 2: Modern Warfare (250 милиона), Cyberpunk 2077 (316 милиона), Destiny (500 милиона) и Star Citizen (543 милиона). Ако су претпоставке гејминг портала тачне, ГТА VI ће бити далеко испред наведених игара.

Ипак, Интер је у свом клипу рекао да, једноставно речено, не постоји места за грешке када је у питању тако озбиљан буџет. С друге стране, многи корисници друштвених мрежа пишу да није потребно трошити толико новца на маркетинг, јер толико људи узбуђено чека игрицу, да ће се сваки уложени долар сигурно исплатити.