Барбери се „прикључио“ најновијем тренду, па је након бренда ЛОЕВЕ, који је први представио своје „пикселизоване“ креације на недељи моде у Паризу, креирао капсулну колекцију одеће у свом препознатљивом стилу, у сардањи са Мајкрофтом.
Упркос великим променама које се дешавају у Барберију, променама у управљању и ангажовањем Данијела Лија као главног креативног директора, бренд чврсто наставља да улаже у развој свог дигиталног пословања и излази из оквира на које смо навикли.
Играчи популарне игрице Мајнкрафт имаће јединствену прилику да од 1. новембра завире у виртуелни универзум Барберија и купе неки од 15 скинова који ће се наћи у понуди овог луксузног бренда, док ће за све који желе да ове креације понесу у реалном животу, ова колекција бити доступна у Лондону, Токију, Сеулу, Њујорку, Шенжен Баију, Таипеију и Сиам Парагону на Тајланду.
Прелазак великих светских брендова у Метаверзум је очигледно тренд који се наставља.