Супермаркет будућности: Флашица мутне воде - 2 долара, кафена кашика чисте - чак 199

Алармантна ситуација проузрокована глобалним загревањем и ове године била је једна од главних тема Конференције Уједињених Нација, а како би што сликовитије приказали како ће наш живот изгледати у будућности, дизајнери су добили задатак да креирају производе из супермаркета будућности. Оваква идеја холандског министарства спољних послова подржана од стране компаније Дроп Стор, а производи на које смо навикли да су нам на дохват руке по приступачним ценама у будућности би могли да буду "ексклузива" која ће коштати читаво богатство.
"Уједињене нације желеле су да своју поруку прошире на глобалном нивоу како би људи разумели вредност воде", навео је извршни директор компаније за дизајн и маркетинг Едуардо Маркес, који је био задужен за подизање свести кроз маркетиншку кампању о будућности која нас чека.
Флашица мутне воде - 2 долара, кафена кашика чисте - чак 199
Сви артикли из понуде дизајнирани су за супермаркете и имају фиктивне цене и веома минималистичан брендинг који је креиран тако да буде ближи млађим генерацијама, будући да чланови тима верују да ће управо млади бити гласници ове иницијативе.
Вода би се у будућности могла продавати у две варијанте - као "обична" и "чиста", при чему би у флашици "обичне" воде она била видљиво замућена и браонкасте нијансе. Њена цена ће, како предвиђају, износити 2 долара, што је за нијансу скупље од цене коју плаћамо данас. Са друге стране, "чиста" вода не долази у великом паковању, већ само у епруветици запремине 15 милилитара, а цена од 199 америчких долара ту је да нас подсети да ће у будућности она бити доступна само онима са "дубљим" џепом.
Hey @PhillyInquirer, our world is in water crisis. Water shortage, pollution and floods affect food production, leading to crop failure and increased prices. $198 for a bottle of water https://t.co/ZPhsQKKPHh will become reality if we don’t act now. Help us spread this message. pic.twitter.com/opX3LqgzJw
— TheDropStore (@thedropstoreorg) March 31, 2023
Намирнице у микро паковањима по "специјалној" цени
У транспарентним паковањима, са минимално детаља о нутритивним вредностима, у будућности ће се продавати и намирнице, а рафови супермаркета биће далеко празнији него што смо навикли. Дизајнери су покушали да скрену пажњу и на потрошњу воде која је неопходна за узгој или производњу намирница, а будући да у перспективи снабдевање водом може представљати изазов, и узгајање различитих култура воћа или поврћа изискиваће знатно више средстава.
На полицама супермаркета моћи ћемо да пронађемо парче хлеба за 239 долара, четири коцкице чоколаде за 890 долара, и пљескавицу по цени од 2899 долара, док ће 30 милилитара популарне Кока-Коле коштати 99 долара!
"Специјална" цена односиће се и на папирну галантерију, а дизајнери су превдидели да ће оскудица воде проузроковати раст цена тоалет папира на 299 долара за 28 листића.
The Drop Store is finally here. Discover your daily products from a world in water crisis, produced in conditions with too much, too little or too dirty water. Find out more!#WaterAction#ActNow#WaterCrisis#SaveThePlanet#TheDropStore#UN2023WaterConference#GlobalGoalpic.twitter.com/GpviY7jbf3
— TheDropStore (@thedropstoreorg) March 22, 2023
Будућност пице и бургера на "стакленим ногама"
Иницијатива подизања свести о глобалном загревању и екологији обухватила је и популарне ланце брзе хране Домино пица и Бургер кинг, чији би се производи ускоро могли продавати у облику пилула. Разлог томе могле би бити катаклизмичне поплаве које се широм света јављају као последица глобалног загревања, као и подизање нивоа мора које из године у годину прети да "прогута" приобалне градове широм света.
Hey @dominos, this could be your pizza when the floods wash away all plantations. Rather stick to fresh ingredients and bigger boxes? Join us. Spread this message to get people to act on the water crisis. So we can keep good pizza for everyone. https://t.co/ZPhsQKKPHh#ActNowpic.twitter.com/1j2toCBHKo
— TheDropStore (@thedropstoreorg) March 24, 2023
