Миленијалци и зумери су попут два различита света - први имају између 30 и 40 година и одрасли су на аналогним технологијама, док ови други тек нешто више од 20 година и од првога дана баратају модерним геџетима. Ипак, захваљујући савременим друштвеним мрежама, настала је "микрогенерација" зиленијалаца - младих људи рођених у периоду од 1990. до 2000. године који су покупили најбоље од обе генерације и живе живот пуним плућима.
Одрасли уз касете, а сада "живе" на друштвеним мрежама
На друштвеној мрежи ТикТок из дана у дан све више корисника користи овај хаштаг, а преко пола милијарде корисника поделило је видео снимке који приказују како то изгледа живот зиленијалаца, како их препознати и које ставове и размишљања они деле.
Како препознати зиленијалца? Веома лако: они носе фармерице равног кроја, одрасли су на филмовима са ВХС касета и ДВД-јева, много времена проводе на друштвеним мрежама, позирају на сликама и интуитивно себе убрајају у млађе генерације, навела је једна корисница у свом видеу на ТикТоку и покренула лавину коментара. Они играју игрице на конзолама и читају вести на интернет порталима, а већину куповина обављају путем интернета.
Од музичког укуса преко омиљених апликација - шта воле зиленијалци
Док миленијалци знају и слушају сву музику из периода деведесетих и двехиљадитих, чак иако она није по њиховом укусу, зумери су често потпуно "одсечени" од музичких остварења с краја 20. века. Али, зато зиленијалци "не бирају" - они слушају и стари поп и рок из времена њихових родитеља, и нове извођаче народне музике, а чак и алтернативни музички правци некако нађу пут до њихових срца.
Када су у питању интернет сервиси, и ту постоје поделе: на пример, миленијалци обожавају ЈуТјуб, док су зумери даноноћно на ТикТоку (кога се ови први просто грозе) - зиленијалци зато преферирају Инстаграм и дневно "каче" безброј сторија, а веома су активни и на Твитеру, на коме јавно и без длаке на језику износе своје мишљење и не презају од тога да га агрументима по потреби и заштите.
Обожавају да троше новац на себе и бирају само најбоље
Када смо већ споменули зиленијалце и куповину, ред је да споменемо и да су они идеални потрошачи, будући да у већини случајева већ увелико раде, а значи имају и довољно новца на располагању. Зиленијалци једноставно обожавају да троше зарађени новац - управо они су разлог због кога су у последњих неколико година луксузни предмети поново доживели рекордне продаје, а скупи геџети се нашли међу најпродаванијим уређајима икада. Но, нису само скупоцене "џиџабиџе" оно што одликује зиленијалце: чак је и њихов начин живота другачији, па тако у исхрани преферирају здравије и скупље намирнице, а лосос, боровнице и шпаргле готово свакодневно се налазе на њиховој трпези.