Нови чизбургер се на јеловницима у Тајланду појавио у недељу и кошта око три америчка долара. Као што је и очекивано, објава је одмах постала вирална, јер је испрва деловала као шала. Ипак, људи који су ипак одлучили да оду у "Бургер кинг" и пробају овај сендвич, су почели да деле своја мишљења и утиске о "специјалитету", који се наводно не може видети на рекламама у ресторанима, већ се мора посебно поручити.
"Пробао сам га и имао је исти укус какав сам замислио - као двадесет листића сира... Понео сам га кући и загрејао у микроталасној, у случају да нисам нешто пропустио. Нисам, али ово је можда добра опција за оне који баш воле сир," објашњава један ТикТок корисник.
"Ако ништа, барем је јефтиније од куповања паковања чедара. Боље је купити ово," шаљиво додаје корисник у коментарима.
Један корисник Твитера је написао да, иако много воли сир, није могао да поједе ни пола "Правог чизбургера" и да ће му можда бити лакше ако га тостира. У уторак је један од менаџера "Бургер Кинга" тражио да се обуставе све доставе, како би имали довољно залиха сира за "Праве" чизбургере за госте који су у ресторану, преноси Си-Ен-Ен.
Појединима је вирални оброк интересантан и шаљив, али други сматрају да је цела идеја потпуно сулуда и бесмислена. Корисници пишу да храна једино "има смисла" само када сви састојци имају саршену равнотежу.
Ипак, сигурно је да је главни циљ оваквог потеза само упечатљив (а самим тиме и добар) маркетинг. Често се дешава да познати ресторани уведу новитете који ће привући пажњу, како би "намамили" јавност да пружи шансу и другим производима.
У случају "Бургер кинга", неретко се дешавало да људи увек желе још сира када поручују чизбургер, па је овај ланац брзе хране само отишао у шаљиви екстрем.
Исто тако, прошле недеље је "Мекдоналдс" у Индонезији лансирао посебан кетеринг пакет за венчања, који кошта око двеста долара, што може бити занимљиво комбиновање "префињеног, свечаног" догађаја и једног ресторана "брзе и јефтине" хране.