Луис Хамилтон, шампион Формуле 1, био је заштитно лице Валентинове ''ПП'' Пинк колекције која учинила ову боју изузетно популарном у свету моде. Такође, Малума је позирао у јарко розе оделу за Версаће кампању. Многи извођачи и познате личности се опредељују за ову нијансу за свечане догађаје, али и за стрит стајл.
Претходно смо могли видети Лејди Гагу на Мет Гали 2019. године која у великој јарко розе хаљини улази на црвени тепих. Након тога, пинк каубојска комбинација, коју је репер Лил Нез Екс носио на Гремијима 2020. године, је постала хит на друштвеним мрежама.
Колекција се могла видети на безброј познатих личности на црвеном тепиху и не делује као да ће ова боја ускоро изаћи из тренда. Ово је интересантно зато што се циклус модних трендова веома брзо мења, поготово када су боје у питању.
Дивиа Матхур, директорка продаје Интермикса, компаније која се бави продајом и испоруком луксузне робе, сматра да је оваква боја сјајна за маркетинг. Главни разлог је да одговара свим нијансама коже, што смањује ризик од непроданих залиха.
Сигурно је да ће пинк бити у тренду још неко време, а погово ће бити присутна када у јулу 2023. године изађе филм ''Барби'' са Марго Роби у главној улози. Иако ова упрадљива нијанса није по свачијем укусу, чињеница је да се мења стари наратив да је розе само за девојчице. Она представља забавау, носталгију, али је и врло савремена. Ова луцкаста и моћна боја је савршен приказ жеље за самоизражавањем и одбијањем стереотипа.