"Дигитална шминка": Нови филтери Мајкрософта и Мејбилина за све који раде од куће

Нових 12 филтера са вештачком интелигенцијом "рођени" су захваљујући сарадњи компанија Мајкрософт и козметичке куће Мејбилин, а ова вест највише је обрадовала оне који раде од куће. Сада, приликом онлајн састанака, они више неће морати да брину о томе да ли су ставили маскару или пудер, а како наводе челници ИТ компаније, ова функција "учиниће живот много лакшим".

Компанија Мејбилин Бјути за Мајкрософт Тимс апликацију за видео позиве креирала је 12 потпуно јединствених филтера са могућношћу одабира различитих ефеката "блуровања" (корекција тена) и "дигиталне шминке", а сваки засебан филтер одговараће ефекту који креирају реални производи чувеног козметичког гиганта како би корисницама било једноставније да се определе. Нова функција доступна је свим глобалним клијентима са последњом верзијом апликације од 20. јула, а налази се у одељку "Видеоефекти" у подешавањима Тимса.

"Виртуелна шминка" само једним кликом

У процес израде филтера за Тимс била је укључен и Институт Ђине Дејвис, непрофитне организације која се залаже за инклузивност и разноликост, а управо овај податак говори и о томе да ће филтери гарантовано одговарати свима и бити "за широку и разнолику употребу".

"Било да радите из канцеларије или од куће, добар осећај може вам помоћи да постигнете боље резултате. Зато смо се удружили са Мајкрософт Тимс и сада чак и уколико немате времена можете једним кликом нанети виртуелну шминку", навела је Триша Ајгари, глобална председница бренда Мејбилин.

Технологије вештачке интелигенције уместо шминке

Филтери су израђени од стране компаније допуњене реалности Модифејс која се специјализовала за индустрију лепоте, а приликом креирања коришћена је технологија вештачке интелигенције, будући да је управо та технологија једна од најпопуларнијих када су у питању виртуелна "испробавања" шминке у различитим козметичким ланцима попут Сефоре, Есте Лаудер и других. Компанија Лореал, иначе матична кућа Мејбилин, још је 2018. године предвидела успех "дигиталне шминке", када је и постала власник Модифејса.