"Икс је стигао": Птичица одлетела, Икс је званично нови лого Твитера

"Икс", минималистички арт деко дизајн званично је нови лого Твитера, промовисан у склопу ребрендирања платформе друштвених медија коју је покренуо Илон Маск. Власник Твитера је навео да ће дизајн "вероватно касније бити измењен, сигурно ће бити дорађен". Извршна директорка Твитера, Линда Јакарино, потврдила је овај избор објавивши изглед новог графичког решења уз коментар: " Икс је овде! Урадимо то."

Препознатљиви логотип у облику плаве птичице који је већ годинама симбол "Твитера" отићи ће у прошлост, најавио је власник ове компаније Илон Маск јуче, а директорка Линда Јакарино потврдила уз објаву графичког решења, преноси Гардијан.

"Изузетно се ретко дешава - у животу или у послу - да добијете другу прилику да оставите још један велики утисак", додала  је Јакарино на свом налогу.

Маск је позвао својих 149 милиона пратилаца да пошаљу идеје својих графичких решења и чини се да је одабрао лого који је означио у недељу преко треперећег видеа закаченог на врх његових објава на Твитеру.

Логотип "Икс"је дуго Маскова опсесија и он му представља "апликацију за све" коју је обећао да ће лансирати у неком тренутку, пре куповине "Твитера". Познато је да је Маск слово "Икс" користио и у брендирању својих других компанија.

X.com је била онлајн банка коју је основао 1999. године која се касније спојила са другом софтверском компанијом и постала ПejПал.

Још једна од његових компанија, Спејс Експлорејшн Технолоџис Корпорејшн, позната је као СпејсИкс.

Икс концепт направљен је по узору на Вичет, кинеску апликацију која омогућава корисницима да обављају више функција - од слања порука до наручивања таксија и плаћања рачуна. У јуну прошле године, Маск је наводно рекао запосленима у Твитеру: "У суштини живите на Вичету у Кини. Ако то можемо да поновимо са Твитером, постићи ћемо велики успех."