Циљ ове новине је да се привуку корисници који можда траже алтернативу након што се Твитер ребрендирао у X, пише Ројтерс.
"Овај потез представља проширивање граница креирања садржаја за све на ТикТоку", навели су из компаније.
Корисници ће такође на објаве моћи да додају обојене позадине, стикере, али и звук.
Објаве које изгледају слично Инстаграм причама ће имати ограничење до хиљаду речи.
Портал "Тек кранч" објавио је да ће увођење ове функције "вероватно утицати на Твитер (X) и Тредс компаније Мета".
Није изненађење што је ТикТок управо сада одлучио да дода опцију за текстуалне објаве, посебно у времену када компанија Твитер наставља да доносити упитне одлуке и да намеће ограничења корисницима. ТикТок вероватно жели да пружи алтернативну опцију корисницима који желе да објављују садржај заснован на тексту, преноси "Тек кранч". Мета је недавно направила нешто слично с лансирањем своје апликације Тредс, која наставља да привлачи кориснике и осваја глобална тржишта. Иако ТикТок доминира тржиштем кратких видеозаписа, сада жели да прошири своју понуду ван овог формата по коме је постао познат, а све како би корисницима пружио више могућности за изражавање, истовремено се такмичући с другим популарним друштвеним платформама.