Из музеја правац на путовање: Позната светска уметничка дела у улози травел блогера
Некима су прва асоцијација на летење и авиокомпаније стјуардесе, увек лепо дотеране, другима је асоцијација гужва на аеродрому и бесконачни редови за чекирње и пасошкој контроли, а свима који су погледали нову рекламу авио компаније Изи Џет - уметност! Спој два тако различита, а опет испреплетана света овога пута, рекло би се, да је прави погодак, будући да друштвене мреже "горе" од снимака Мона Лизе на пасошкој контроли, Давида који излази из авиона и Мислиоца који у препознатљивој пози разгледа карту пића у ресторану.
Мона Лиза одлетела у Атину, Девојка са бисерном минђушом на море
Генијална реклама у само 30 секунди приказује све чари слободе, а снимак почиње шокантним нестанком Мона Лизе из њеног рама у Лувру. Само неколико тренутака касније, она се већ "чекира" на лет за Атину, како би се одморила од вишевековних погледа посетилаца чувеног музеја.
И Давид је одлучио да годишњи одмор проведе на некој од европских дестинација, а камере су забележиле његов излазак из авиона. За разлику од Мона Лизе која је била у својој препознатљивој кошуљи, Давид се одлучио за нешто смелију одевну комбинацију коју је употпунио наочарима за сунце, а судећи по "аутфиту" - у питању је неко летовалиште.
Девојка са бисерном минђушом определила се да ово лето проведе са другарицом на плажи, а поред уживања на плажи са другарицом, њих две се возе и у кабриолету.
Култне туристичке атракције у улози туриста
Уместо да се ослоне на савремене технологије и вештачку интелигенцију, маркетари су се потрудили да пронађу праве људе који личе на чувена уметничка дела и пошаљу их да истражују туристичку понуду Европског континента, а идеја маркетиншке агенције која стоји иза ове рекламе јесте да се прикаже значај годишњег одмора.
"Нико не може боље приказати све бенефите путовања од онога ко је 500 година "закуцан" за једно место. Ослободили смо их и претворили у травел блогере", навео је креативни директор маркетиншке компније, Дејвид Мастерман.