Креативне идеје аутиста и особа са Дауновим синдромом се користе у дизајну реклама и визуелним решењима за амбалажу. Шпанска дизајнерска агенција, која запошљава креативне особе са инвалидитетом, за њихов стил у раду осмислила је нову реч „дизајнитет“, настала спајањем речи инвалидитет и дизајн.
Особе са аутизмом и Дауновим синромом, осмишљавају креативне садржаје у оним областима у којима су приказали највећу креативност. Имају једнаке услове и примања као сви запослени у овој области. Агенција се залаже да се искористе креативне идеје које су недовољно заступљене у јавности, и тиме се промовише, како кажу „различитост као нова креативност“.
У агенцији тврде да је будућност у јединствености оригиналног дизајна оригиналних људи.