Магазин

Удружење за заштиту животиња ПЕТА позива бренд Ралф Лорен да не користи кашмир

На недавно оджаном онлајн састанку, удружење за заштиту животиња ПЕТА изразило је своју забринутост у вези са коришћењем кашмира за производњу луксузних одевних предмета бренда Ралф Лорен. Они сматрају да је начин поступања са козама у процесу добијања кашмира нехуман.
Удружење за заштиту животиња ПЕТА позива бренд Ралф Лорен да не користи кашмирGetty © Larry Busacca

Тек што је борба присталица етичког поступања са животињама (мање-више) завршена када је у питању коришћење праве коже и крзна у модној индустрији, удружење за заштиту животиња ПЕТА упутило је нови апел модном бренду Ралф Лорен због коришћења кашмира у производњи луксузне гардеробе.

Апел упућен на годишњем састанку компаније

Годишњи састанак компаније Ралф Лорен, поред уобичајених корпоративних питања, био је "обојен" и забринутошћу удружења за заштиту животиња ПЕТА, које је питање коришћења кашмира изнело пред топ менаџментом модног бренда. Фокус је био на нехуманом поступању са козама у процесу добијања скупоценог материјала у фабричким постројењима на азијском континенту.

Челници модног бренда сагласни - спровешћемо детаљно истраживање

У одговору на апел наведено је да је компанија веома стриктна када је у питању третман животиња које се налазе у њеном ланцу снабдевања.

"Наша политика нас обавезује на поштовање према животињама, за које верујемо да заједно са другим праксама могу допринети очувању врста и заштити екосистема", рекла је Кејти Јоанили, главни руководилац за глобални утицај и комуникације модног бренда.

Такође, у одговору је наведено и да свесни извештаја, чекају додатне информације које би им помогле да боље процене ситуацију и предузму све неопходне мере.

Да ли је хуманост према животињама цена правог луксуза?

У наводима ПЕТЕ истакнуто је и да се Ралф Лорен Корпорација обавезала да ће понудити безвременске модне комаде креиране на одговоран и одржив начин, и да компанија верује да прави луксуз подразумева и начин на који су предмети направљени. У светлу последњих догађаја, преостаје да видимо да ли ће модни бренд преиспитати начин пословања, прихватити дефиницију правог луксуза и избацити из употребе кашмир.

image