Акција добијања "Климатске карте", која је први пут представљена посетиоцима једног музичког фестивала у Аустрији, брзо се проширила остатком земље, али је постала и глобална тема. Teтовирају се искључиво волонтери који имају преко осамнаест година и могу да бирају неколико различитих опција дизајна. Главни слоган кампање је "Акција која се увлачи под кожу!" и служи као подсетник о важности очувања животне средине.
Циљ кампање је да подстакне људе да се определе за коришћење јавног, уместо приватног превоза, како би се смањиле емисије угљеника, а Аустрија планира да умањи коришћење личних возила за шеснаест одсто до краја следеће године. Првих троје који се тетовирају на сваком штанду могу користити аутобус, трамвај воз и метро без традиционалног плаћања карте. Иако је понуда била ограничена, многи људи су свакако желели да учествују и добију свој дизајн.
Иако идеја делује интересантно, многи су критиковали приступ Леоноре Гевеслер, аустријске министарке за климу, јер верују да је цела кампања само врста њеног "самопромовисања коришћењем људских тела", као и да се "млади људи користе за остваривање политичких циљева". Гевеслер се чак појавила на једном од штандова са симболичном, привременом тетоважом на којој је писало "Гевеслер преузима вођство", како би наводно инспирисала друге да се пријаве.
Организатори су одбранили иницијативу, тврдећи да је свако ко је пристао на тетовирање био пунолетан и већ имао тетоваже на себи, као и да су акцију спроводили на фестивалима искључиво у преподневним часовима, како би били сигурни да су учесници били "трезни и вољни за сарадњу".
Није сигурно да ли је ово заиста савремена и сјајна идеја за развијање еколошке свести или само остваривање политичких циљева, али може се и претпоставити да су многи љубитељи тетоважа само желели да добију нов дизајн тетоваже на поклон, чак иако представља градски превоз!