На питање "Шта желиш да будеш када порастеш?" данашњи тридесетогодишњаци и они мало старији одговарали су са "Доктор", "Машински инжењер", "Астрофизичар" и слично. За генерацију Зед, и све млађе популације, оваква занимања нису занимљива, док њихове жеље формирају друштвене мреже.
Инфлуенсинг је посао из снова
Истраживања компаније Морнинг Консалт показала су да чак 57 процентата припадника генерације Зед своју будућу каријеру жели да развија у домену инфлуенсинга, односно креирања садржаја за различите друштвене мреже. По њиховом мишљењу, бити инфлуенсер је респектибилна каријера са мноштвом предности - од добре зараде, преко славе и спонзорстава рееномираних брендова, па све до приступа светским догађајима.
Истраживања показују и да би преко 50 процената оних који су запослени на регуларном послу напустили компаније у којима раде када би им се указала прилика да постану инфлуенсери, док би преко 30 посто младих уложило и сопствена, или средства својих родитеља, како би покренули каријеру инфлуенсера.
ТикТок је платформа са највише потенцијала
Према истраживању једне маркетиншке компаније, ТикТок је у овом тренутку најбоља друштвена платформа за развој инфлуенсера, која је најпопуларнија међу генерацијом Зед. Дато истраживање обухватило је преко 1.200 потрошача узраста између 18 и 29 година, а након анализе свих података установљено је да:
- 42 посто испитаника претражи жељени производ и на ТикТоку, не би ли видео рецензије других потрошача
- 50 процената анкетираних је купило неки производ након што га је видело на ТикТоку
- 43 посто девојака је навело како су им инфлуенсери помоћ број 1 у доношењу одлука које се тичу куповине
На другом месту нашла се платформа ЈуТјуб, која је већ годинама најдоминантнија када су у питању миленијалци и зиленијалци, генерација млађа од миленијалаца, а старија од зумера. Будући да ЈуТјуб иде у корак са временом, те сада, баш као и ТикТок има могућност објављивања кратких видео снимака, на њега примењују правила која важе за омиљену платформу генерације Зед.
"Садржај са минималном количином уређивања, једноставан и непосредан, је садржај који најбоље пролази на ТикТоку, па је и инфлуенсинг сада доступнији", навела је Елинг Бригс, бренд аналитичака.