Производи против старења на мети холивудске глумице: старење је у моди
"У индустрији забаве си стар са 30 година. Провела сам свој 27. рођендан у кревету, плачући јер нисам више у раним двадесетим", рекла је Џулија Фокс. Ова екцентрична тридесетдвогодишња глумица рекла је да је старење у моди, као и то да носите шта желите, укључујући и стомачић који се прелива преко ниско сечених фармерки.
"Неважно шта ставим на лице ја ћу остарити, па макар то био и серум од 500 долара. И сви знамо то и престанимо да лажемо сами себе!", рекла је Фокс и додала да ће тужити козметичке компаније уколико види још један производ са етикетом антиејџинг.
julia fox speaks on aging pic.twitter.com/WVvg0RESUf
— julia fox fan updates (@juliafoxsource) November 13, 2022
Улога реклама је свакако велика, јер не само да креира начин на који ће производ бити приказан, већ утиче и на његову перцепцију код купаца. Након уклањања реклама за маскаре са познатим личностима које носе вештачке трепавице, како би купцу деловало да је ефекат производа бољи него што заправо јесте, стопиран је овакав начин рекламирања. Један произвођач пасте за зубе морао је да повуче рекламу у којој је промовисао избељивање зуба, а све јер је неадекватно рекламирао производ, односно доводио купце у заблуду. А крема против бора најчешће промовишу девојке које их и немају.
Управо у складу са тим, многе јавне личности су се конфронтирале козметичкој индустрији и рекламирању производа за негу. Можда би у 21. веку управо са познатим женама на челу, требало стати на страну реалног приказивања лика жене али и старења, па дозволити женама да саме одлуче како ће изгледати без наметања једног стандарда за све.