Након што је недавно истраживање показало да се чак 85 процената прељуба догоди у радном окружењу, многе је занимало које су то професије најсклоније преварама. Резултати су се, логично, најмање допали онима чији су партнери у "ризичној категорији", а како преноси магазин Сан, у ових 10 професија су прељубе најприсутније.
Продавци, професори и лекари заузели прва три места
Неславна титула победника у категорији "најневернији партнер" припала је продавцима. Од 3.800 испитаника колико је учествовало у истраживњу, чак 14,5 процената прељубника ради на некој од позиција у продаји, а међу разлозима за "шврљање" најчешће су клизно радно време као и контакт са великим бројем људи, било да су у питању пословни партнери или купци.
Друго место припало је професорима, од којих је чак 13,7 посто признало да су макар једном у животу згрешили. Посебно "рањива" категорија су професори на факултетима, чије су ваннаставне активности са нешто млађим студентима и студенткињама повод за прељубу.
На трећем месту су се нашли здравствени радници, од којих је прељубу починило око 12,5 процената. Занимљиво је и да су своје партнере припадници ове струке најчешће варали са колегама, односно колегиницама. Међу разлозима за неверство они су најчешће наводили дуге смене и дежурства, као и висок ниво стреса који партнери једноставно нису у стању да разумеју.
Вернији су логистичари, угоститељи и инжењери
У ТОП 10 најневернијих партнера нашли су се и запослени у транспортним и логистичким системима, док је пето место припало особама које раде у угоститељству и домену организације јавних догађаја. Шесто и седмо место су припали инжењерима и грађевинцима за које се претпоставља да су често на терену и далеко од својих породица, док су се на осмом месту нашле рачуновође, банкари и експерти економске струке. Стручњаци из области ИТ-а су међу највернијим - тек 4,6 посто њих је преварило свог партнера.
Научници, консултанти и менаџери су највернији
Једина ласкава титула од свих припала је научницима, консултантима и менаџерима, који су се на овом списку нашли у категорији највернијих партнера. Од укупног броја испитаника, тек 0,1 посто стручњака из ових области је имало искуства са преваром својих партнера. Нешто невернији од њих били су правници (који су можда свеснији последица које прељуба може имати у смислу деобе имовине и других ситуација", као и креативци, попут дизајнера и маркеринг менаџера.