Разговор за посао није једноставан - потребно је за неких четрдесетак минута што боље да представимо себе и одговоримо на силна питања везана за студије, пословну историју, висину плате. Кад то завршимо и поздравимо се са тимом који нас је интервјуисао, не би било лоше да у року 24 сата пошаљемо имејл са речима захвалности.
Ако је интервју био у петак, препорука је да га пошаљемо тог дана, а не да нас "ухвати" викенд: "Ретко ко пише овакве мејлове, али то може да се исплати", каже Вики Салеми, стручњак за развој каријере, а пише Си-Ен-Би-Си.
Поруке захвалности показује да смо се заиста потрудили
Особе које су нас интервјуисале за нову позицију разговарају са пуно кандидата и сигурно ће нас боље запамтити ако им се јавимо на овај начин. Саветује се да реченице буду једноставне, формалне, јасне и које укључују детаље разговора, а цео имејл треба да буде срочен у само пар пасуса. Такође, завршавамо га пуним именом и презименом и бројем мобилног телефона.
Кандидати који пошаљу овакав имејл након интервјуа остављају утисак да су љубазни, ентузијастични и захвални за прилику, а такође истичу вештине писања и комуникације, кажу стручњаци.
Препорука је да се оваква електронска писма шаљу свакој особи коју смо срели током процеса. Имејл треба послати након сваког круга интервју, чак и у ситуацијама када нас интервјуишу исти људи више пута. Такође је важно да напишемо јединствене поруке за сваког "анкетара" и да у уводном делу наведемо њихово име како бисмо имејл учинили што личнијим.