Мета пооштрава мере како би заштитила младе од штетног садржаја
"Редовно се консултујемо са стручњацима за развој адолесцената, психологију и ментално здравље како бисмо помогли да наше платформе буду безбедне и прикладне за младе људе, што укључује побољшање нашег разумевања које врсте садржаја могу бити мање прикладне за тинејџере", наводи се у саопштењу компаније.
Једна од измена је ограничење видљивости одређеног садржаја, чак и уколико он долази од њихових пријатеља или људи које прате.
То се, пре свега, односи на постове у којима корисници пишу о самоубиству или је приказана голотиња.
Поред тога, млади ће бити "заштићени" од постова који говоре о дуванским производима, оружју, алкохолу, естетској хирургији и губитку тежине.
Деца су дуго била привлачна демографска група за брендове који се рекламирају на Фејсбуку и Инстаграму, надајући се да ће их привући као потрошаче у узрасту када их је лако импресионирати и успоставити чвршћу лојалност према бренду.