Магазин

Четбот научио да псује, назива себе бескорисним и критикује фирму за коју ради

Лондонска фирма за доставе ДПД онемогућила је део свог онлајн чет-бота, који покреће вештачка интелигенција (АИ), након што је незадовољни купац успео да научи АИ да псује и критикује компанију, пренели су данас британски медији.
Четбот научио да псује, назива себе бескорисним и критикује фирму за коју ради© freepik/rawpixel.com

Музичарка Ешли Бошам (30) покушавала је да пронађе несталу пошиљку, али није успела да добије корисне информације од чет-бота, преноси Гардијан.

Због тога је одлучила да се мало забави и почела је да експериментише како би открила шта све може да уради чет-бот и тада је, према њеним речима "почео хаос".

За почетак, замолила је АИ да јој исприча виц, али је убрзо отишла даље и натерала чет-бота и да напише песму у којој критикује компанију.
Након неколико следећих размена чет-бот је почео да псује, а потом и да критикује своју компанију - и себе.
Описујући чет-бот, она је написала на платформи Икс (Твитер): "Потпуно је бескористан да одговори на било каква питања, а када сам га замолила са задовољством је произвео песму о томе колико су и он и запослени у фирми за доставе ДПД ужасни као колектив, да би после неколико упита чет-бот почео и да псује".

Копанија ДПД која користи вештачку интелигенцију у свом онлајн чету за одговарање на питања, дала је саопштење да је ново ажурирање било узрок неуобичајеног понашања четбота и да је АИ елемент одмах стваљен ван функције.

Музичарка је објавила пост о овоме који је имао 800.000 прегледа за 24 сата.

image